Hvis du søger en lystbådehavn Aalborg, så er du landet det helt rigtige sted. Hos Sejlklubben Limfjorden kan vi tilbyde en central lystbådehavn Aalborg.

Vi er placeret i Aalborg Vestby, kun en lille gåtur fra bymidten. På den måde kan du hurtigt komme til og fra Aalborg midtby.

På trods af den korte afstand til centrum, så har du alligevel naturskønne omgivelser omkring dig. Du har den smukke Limfjorden i baghaven og en grøn og frodig park i forhaven.

Der er således nok af natur at boltre sig i her hos os. Dette er især skønt på de varme sommerdage.

Med vores unikke placering kan du på fineste måde kombinere by ferie med det maritime liv.

Fra vores lystbådehavn Aalborg er der også mulighed for flere smukke dagsture. Dette gælder både til vands og på land.

Mange muligheder for udflugter fra vores lystbådehavn Aalborg

På land kan i tage toget til Skagen eller bussen til Fårup Sommerland. Der kører både bus og tog få hundrede meter fra vores marina.

I kan også leje en cykel og cykle en tur rundt i det idylliske Aalborg. Tag for eksempel en frokost inde i centrum og tag ud til Vestre Fjordpark om eftermiddagen til afslapning og badning for en stund.

Endelig kan i naturligvis også sejle afsted på små eventyr her fra vores hyggelige marina. Sejl eksempelvis en tur til altid skønne Egholm.

I kan også sejle om på den anden side af Limfjordsbroen og udforske det østlige Aalborg fra fjorden.

Hvis i er friske på en endagstur, så skulle i tage en tur til Hals. Her er hyggeligt året rundt, men særligt om sommeren er her fuld af god stemning.

Mulighederne er mange når i vælger Sejlklubben Limfjorden som jeres lystbådehavn Aalborg.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at booke plads kan vi kontaktes på mail: mail@sejlklubbenlimfjorden.dk.

Næste event

NÆSTE EVENT

Sejlerskole - Knob og stik aften
05. Jun 2024