Sejl & Studer

Social sejlads for studerende

Velkommen til Sejl og Studer!
Er du studerende og trænger til en ugentlig pause fra bøgerne? Så er vores hold det perfekte sted og frirum for dig. Vi sejler hver søndag i sejlsæsonen med fokus på både aktivitet og socialt samvær. Normalt stikker vi til søs fra kl. 10-13, men vi kan også finde på at tage en senere tur fra kl. 15-18, efterfulgt af fælles madlavning og spisning i klubhuset. Der er altid en erfaren bådfører til stede på hver båd, så du kan føle dig tryg og sikker.

På sejl og studer hygger vi os med gode samtaler, latter og lærerige øjeblikke. Du behøver ikke at have sejlet før for at være med - vi lærer sammen undervejs. Vi kombinerer det bedste fra begge verdener: sejlads og socialt samvær. Alle er velkomne, og vi glæder os til at have det sjovt sammen på vandet!
Tilmeld dig her

Holdledere

Ida Rosenbæk

Freya Kibæk Beck