Hvis du leder efter en sejlklub Aalborg, så bør du besøge Sejlklubben Limfjorden. Hos os får du en professionel og dog hyggelig sejlklub Aalborg.

En af vores ypperste opgaver er at uddanne morgendagens sejlere. Derfor har vi oprettet en sejlerskole.

Vores uddannelse klæder dig godt på til livet som bådejer og skipper. Du lærer alt det basale indenfor både skrevne og uskrevne regler samt færden på havet. Desuden lærer du naturligvis at manøvrere med en båd og meget andet.

Uddannelsen er certificeret af Dansk sejlunion. Dette er din garanti for at undervisningen såvel som underviserne er i orden.

Vi går stille og roligt frem så alle kan følge med. Vi starter naturligvis undervisningen på land. Herefter vil mere og mere af undervisningen foregå i vores både.

Vores sejlklub Aalborg har nemlig to såkaldte H-både tilknyttet. Således kan du og andre elever prøve kræfter med det at styre en båd af en vis størrelse.

På vores sejlerskole er der plads til alle. Vi er alle voksne mennesker med maritime interesser. Derfor plejer det også at være både hyggeligt og stille og roligt.

Sejlklubben Limfjorden tilbyder en idyllisk sejlklub Aalborg

Som sejlklub Aalborg ønsker vi at kunne tilbyde de bedst mulige rammer for vores elever. Dette kan vi lige her i vores marina.

Vi er ideelt placeret i Aalborgs Vestby. Her er der både fred og ro fra det travle byliv, uden byen er mere end en kort gåtur væk.

Vi har alt hvad man som sejler kan ønske sig af en marina. Udover at det er idyllisk at ligge her og vi har et godt fællesskab, så er faciliteterne også i orden.

Således kan vi hive bådene på bedding, tilbyde mastekran til udlejning og meget mere.

I forbindelse med selve bassinet har vi naturligvis både vand og strøm til din båd. Det bliver således ikke meget nemmere end her hos os.

I tilknytning til marinaen har vi desuden en udstyrsbutik. Desuden er der kun få hundrede meter til nærmeste supermarked.

Der er således alt hvad man skal bruge og mere til lige i nærheden.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at booke plads kan vi kontaktes på mail: mail@sejlklubbenlimfjorden.dk.

SL Kapsejlads I
21. May 2024