Hvis du ønsker at lær at sejle Aalborg, så er det os du bør gå til. Hos os kan du lære at sejle Aalborg med erfarne instruktører.

Når du deltager i vores sejlerskole, så sker alt i et stille og roligt tempo. På den måde sker indlæringen på bedst mulig vis samtidig med at vi får alle med.

Vores sejlerskole er certificeret af dansk sejlunion. Det vil sige at undervisningen foregår med professionelle instruktører. Alle har de mange års erfaring som sejlere.

De har således været ude for lidt af hvert. På den måde er de godt klædt på til at lære fra sig og dele ud af gode råd og erfaringer.

Desuden kan du være sikker på at der vil dukke anekdoter op hen ad vejen. Alt dette er med til både at udvide horisonten i forhold til livet som sejler, samt til at gøre undervisning mere levende og nærværende.

Vi tilbyder de bedste rammer for at lær at sejle Aalborg

Det er her hos Sejlklubben Limfjorden at du finder de bedste forhold som sejler. Dette gør sig naturligvis også gældende når du står overfor at lær at sejle Aalborg.

Det er her du finder de mest optimale forhold for dine første ture på vandet. Her skal der nemlig helst være rolige omgivelser omkring dig. Dette sikre ro og tid til manøvrering og lignende.

Efter nogle ture på havet begynder du for alvor at have taget på det. Først her er du klar til lidt mere trafikerede områder.

I første omgang handler det nemlig om at lære din båd at kende. Dernæst skal der tankes selvtillid.

Hvis du endnu ikke har din egen båd, så frygt ikke. Som elev i vores sejlerskole kan du låne en af vores både i undervisningen.

Hos Sejlklubben Limfjorden har vi alle nødvendige redskaber for at du kan lær at sejle Aalborg.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at booke plads kan vi kontaktes på mail: mail@sejlklubbenlimfjorden.dk.