Som gæstesejler Aalborg ønsker du naturligvis gode faciliteter når du går i havn. Dette får du som gæstesejler Aalborg hos Sejlklubben Limfjorden.

Vi ønsker nemlig kun det bedste for vores besøgende. Kombinerer man vores faciliteter med vores placering opstår der for alvor magi.

Med vores bynære og dog stadig naturskønne placering ligger vi ideelt placeret. Vores marina er derfor også et godt udgangspunkt for en ferie eller blot en weekend.

Om du ligger her i kortere eller længere tid er underordnet. Vores marina og Aalborg som by har nemlig så fantastisk meget at byde på.

Som gæstesejler Aalborg har du dermed en unik mulighed for at kombinere det maritime liv med storbyens tilbud. Her kan der nemlig både shoppes, spises god mad og opleves kultur i mange forskellige former.

Gode faciliteter venter dig som gæstesejler Aalborg

I vores marina venter der dig en række gode faciliteter. Alle har de til hensigt at gøre dit ophold som gæstesejler Aalborg hos os så skønt som muligt.

Vi har selvfølgelig de basale ting på plads. Derfor kan du naturligvis forvente både strøm og vand let tilgængeligt her hos os.

Derudover har du mulighed for at få dit skib på bedding. Her har du for alvor mulighed for at give dit skib en kærlig hånd.

Vi har desuden en kran til at løfte masten sikkert af båden og i land. På den måde er du fri for unødige risici ved selv at skulle kaste dig ud i dette.

Desuden har vi en butik med tæt på alt i maritimt udstyr. Denne ligger få meter fra kajkanten og er således utroligt godt placeret.

Offentlig transport og indkøbsmuligheder finder du kun få hundrede meter fra vores marina.

Det bliver med andre ord ikke hverken nemmere eller skønnere at være gæstesejler Aalborg.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at booke plads kan vi kontaktes på mail: mail@sejlklubbenlimfjorden.dk