Hvis du er på udkig efter lystbådehavne i Aalborg, så er du kommet til det rette sted. Hos Sejlklubben Limfjorden finder du en af de skønneste lystbådehavne i Nordjylland.

Når du kommer sejlene til Aalborg, så har du formentligt en række ønsker. Hos os vil du imidlertid kunne få langt de fleste af disse ønsker opfyldt.

Det kan du fordi vi tilbyder et maritimt miljø med alt hvad sejler hjertet begærer. Her finder du et miljø med mange andre sejlere, men hvor der stadig er ro på og plads til alle.

Vi kan tilbyde de faciliteter som i dag forventes af gode lystbådehavne. Således kan du ikke alene få vand og strøm hos os. Du kan nemlig også få båden på bedding.

På den måde har du mulighed for at hive båden på land. Her kan du dels se båden efter for slitage og eventuelle skader og dels friske båden op.

Vi har desuden også en mastekran. Denne er du naturligvis også mere end velkommen til at leje.
Sidst men absolut ikke mindst har vi også en butik i vores marina. Her kan du få alverdens udstyr til din båd.

Der er således nok af muligheder her på en af Nordjyllands skønneste lystbådehavne.

Sejlklubben Limfjorden – En af de lystbådehavne man vender tilbage til

Vores erfaring fortæller os, at vores marina er en af dem som mange vender tilbage til. Om det er på grund af roen, de gode faciliteter eller den gode beliggenhed er svært at svare på. Mest sandsynligt er nok at det er en kombination.

Hos Sejlklubben Limfjorden ligger vi helt perfekt. Udover vores skønne havnemiljø har vi nemlig også både grønne områder og indkøbsmuligheder lige i nærheden.

Dette giver de helt rette forudsætninger for en fantastisk sommer her i Aalborg Vestby.

Ønsker man at tage et smut ind til centrum af Aalborg er dette bestemt også muligt. Der er nemlig kun et par kilometer på gåben. Der er desuden også mulighed for at benytte sig af de lokale bybusser som kører cirka 500 meter fra kajkanten.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at booke plads kan vi kontaktes på mail: mail@sejlklubbenlimfjorden.dk.